"Märke" usute?

 "Märkidesse" usute? No, et kui näed mingit konkreetset numbrit kellal ja sel ajal midagi soovid, siis see kindlasti täitub? Või näiteks, et sinu ees teed ületanud must kass toob halba õnne? Eelmiste elanike poolt majja jäetud peegel toob halba õnne? Täiendage nimekirja igaüks oma "märkidega" nagu soovite. Ma tahaks öelda nüüd siia väga selgelt, et ma usun või veel selgemalt, et ma ei usu. No tegelikult on nende "märkidega" mul nii, et ma üldiselt leian, et me ise oleme oma õnne sepad. Samas kui otsida, siis leiab igale asjale mingisuguse müstilise seletuse. Jube hea on siis ju halvas juhtumises süüdistada mingit kõrgemat jõudu. Tegelikult olid ise loll. No näiteks lindude lendamine vastu kodu akent pidavat ka mingit paha asja tähendama, ma olen nagu kuskilt kuulnud. Aga meie majal on mingi mustmiljon akent ja me elame maal, siin ongi totaalne linnupark. Pesitsusajal ei saa oma aiaski rahus ringi liikuda, sest pääsukesed, rästad, kuldnokad ja muud tegelased teevad oma madallende ja pead vaatama, et nendega kokku ei põrkaks. 

Ja nii see algas...iga jumala päev leidsin jälle mõne linnu maja seina ääres hukkununa. Küll oli vastu akent lennanud, küll oli pesa alla kukkunud. Lõpuks juhtus midagi halba ka (nagu lindude hukkumine niigi halb ei oleks)....

Sõidan ma rahulikult linnast koju pühapäeva pärastlõunal, kui kõik linnainimesed maakate juurest linnakoju suunduvad kui järsku midagi sähvatab silmanurgas ja käib kaks kolksu vastu auto külge. Saate aru jah?! Keset päist päeva, valgel ajal, sisuliselt tipp-tunni ajal, Tartu mnt-l rammivad minu auto külge kaks kitse. Alles peeglisse vaadates sain aru, mis oli just juhtunud. Seda need surnud linnud siis tähendasidki. Mitte ometi ei olnud tegu juhusega. Ei saanud olla, see oli raudselt mõeldud just minuga juhtuma, sest autosid oli tõesti palju ja need totud tabasid just minu autot. Mitte keegi teine pihta ei saanud. Üks hukkus jahimeest oodates ja teise kohta ütles härra: "Tema enam küll terveks ei saa.". Kuni selle päevani ma ei saanud kuidagi aru, kuidas ometi juhtub inimestel selliseid asju, et nad ajavad üsna suure looma alla. Tuleb välja, et ise ei pea suurt midagi tegema. Ole lihtsalt valel ajal vales kohas ja nad jooksevad end ise surnuks vastu su autot. Ja nüüd reklaamiminut (mina, kui osav fotograaf enda arvates ja päriselt kiidusõnad autole, mis peale seda matsu oli ikka peaaegu terve)... Tegin koha peal autost kindlustuse tarbeks pildi. Vigastatud on tegelikult mõlemad uksed ja esitiib. Pildil ei ole midagi näha 😕.

Kurtsin muret sõbrannale, et täitsa lõpp, no laip laiba järel juba mitu päeva. Jõudsime järeldusele, et surnud loomad võivad mingi usu kohaselt tähendada ka suuri muutusi tulekul, mõtleme need suured muutused positiivsetena ikka eks. Ja babah, nii ongi, sest ma ju just olin vahetamas tööandjat, tirts oli just alustamas lasteaia teed. Ongi suured muutused elus. Hakkas kergem, seletasime mu laibad ära.

Elasime rahulikult edasi mõnda aega ilma ühegi "märgita". Ja siis... leian jälle ühel hommikul maja seina äärest hukkunud linnu. Kurjam küll, hakkab pihta..... Õhtul tulen koju, elektrit ei ole. Pekki küll, see lind! Vaatasin tubased elektrikilbid üle, kõik korras. Ootasin ära kuni härra koju jõuab ja saatsin tema õue Elektrilevi haldusalasse kuuluvat kilpi kontrollima. Nooo, kilbist vist ei peaks tossu tulema selle avamisel. Kuramuse lind ma ütlen! Mitte ei olnud ju asi ometigi selles, et mingi kehva vidin oli lihtsalt kilbis oma aja ära elanud. 

Uskumustest veel.... kui ma kunagi kujutasin ette, millises majas ma elada tahan, siis oli ainus tingimus, et tutikas. Ma ei taha elada majas, kus on teiste "hing" sees. No ei läinud nii ja eelmiste elanike poolt majja jäetud peegel on meil ka alles. Müstilisel kombel oleme me seni oma logudikus õnnelikumad ja rahulikumad kui eelmises majas, mis oli ehitatud nullist (mitte küll meie enda poolt isiklikult). Raudselt sõnusin nüüd ära, aga ma tahaks uskuda, et energia ja selle õige tunde loovad kodus ikkagi inimesed ise mitte asjad.

Millised märgid teie elu "juhivad"?





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Titega rändamine

Kuidas saata viisakalt kaugele ja pimedasse?

Kuidas mitte müüa autot...